Machine gun

přidáno: 24. 11. 2009 12:57, autor: Tomas Cada   [ aktualizováno 7. 3. 2010 13:35 ]









1

Cvičení pro : skupiny, 6 a více hráčů
Potřeby : 2 míče 


Tento dril spojuje koordinaci, rychlost, základy přihrávání, postřeh a obranný pohyb.
Hráči jsou rozmístěni na koncové čáře na šířku ramen vedle sebe. Hráč 9 je postaven asi 2 metry od koncové čáry čelem k ní.
První hráč (číslo 8 v řadě) přihrává od prsou hráči 9, který se pohybuje obranným pohybem na druhou stranu. Hráč 9 přihrává hráči 6 a zároveň hráč 7 přihrává hráči 9. Hráč 9 přihrává hráči 5 a zároveň hráč 6 přihrává hráči 9 atd.
Doporučení:
1. Být ve střehu (proto je tento dril někdy nazýván „dril zlomeného nosu“).
2. Dobrý obranný pohyb.  Zůstaňte v nízkém postoji, nekřižte nohy.
3. Přihrávky nesmějí být tvrdé, stačí pouze dobré přihrávky od prsou.
Rychlost přijde s opakováním.



















































Comments