Panther

přidáno: 24. 11. 2009 12:55, autor: Tomas Cada   [ aktualizováno 7. 3. 2010 13:39 ]








1

Cvičení pro : skupiny
Potřeby : 1 míč (2 i více míčů)


Toto je velmi jednoduchý cvičení na  přihrávky, které vypadá těžší, než skutečně je. Učí hráče důležitosti dobrého přihrávání, dobré koordinaci těla, perifernímu vidění a spolupráce, protože jakmile se jedna část nedodrží, celé cvičení je zničeno.
8 nebo více hráčů je rozděleno do 4 rohů na polovině hřiště.
Tento dril se nejlépe učí jen s jedním míčem, ale nejlépe probíhá se dvěma nebo více míči.
Začněte s míči v protějších rozích. (hráč 1 a hráč 5)
Na písknutí oba hráči přihrají do rohu po jejich pravé straně a následují přihrávku asi do poloviny její vzdálenosti předtím než odběhnou do protějšího rohu.







2

Hráči, kteří obdrželi přihrávku (hráč 3 a hráč 7) hned vrátí přihrávku hráčům, kteří běží do protějšího rohu  (hráč 1a hráč 5). Jakmile probíhající dostanou míč, přihrávají ho do protějšího rohu. Když hráč 3 a hráč 7 přihrají míč, následují přihrávku a běží do protějšího rohu.

















3

Tak jako tomu bylo v prvním kole míč se přihrává probíhajícím hráčům. Probíhající přihrává míč do opačného rohu. Hráč, který přihrál následuje přihrávku a probíhá.















4

Přehled :Jedná se o jednoduché cvičení, ve kterém každý hráč po přihrávce přímo běží do protějšího rohu, dostává přihrávku a přihrává znovu.
1. Přihraj míč vpravo, následuj ho a proběhni.
2. Obdržíš zpětnou přihrávku a potom přihraj do protějšího rohu
3. Běž na konec řady do protějšího rohu.
Změňte cvičení například změnou směru, změnou typů přihrávek, přidáním míčů
Velmi dobrý předzápasové cvičení. 



Comments