Přihrávky jednotlivci


Přihrávky po zastavení se zakončením

přidáno: 23. 6. 2011 12:37, autor: Tomas Cada




Po přihrávce trenérovi zpětnou přihrávku chytit zastavením na dvě doby, potom udělat obrátku vzad a přihrát trenérovi. Zakončit únikem po obdržení zpětné přihrávky a dvojtaktem do koše.

Gauntlet

přidáno: 24. 11. 2009 11:38, autor: Tomas Cada   [ aktualizováno 29. 6. 2010 13:38 ]




Cvičení pro : Jednotlivce

Potřeby : každý hráč má míč


Popis : Hráč začíná pod košem, přihrávající hráč stojí od něj vpravo u postranní čáry, další přihrávající hráč stojí před půlicí čárou u postranní čáry a poslední přihrávající hráč stojí za půlicí čarou na opačné straně  blíže k protějšímu koši.
Hráč začíná přihrávkou na hráče 2 a běží k prvnímu obránci. Před tímto obráncem dostává zpět přihrávku a zastaví dopadem na obě nohy. S použitím tvrdého driblinku se vyhne obránci (power dribling) a přihraje hráči 3 prudkou přihrávkou o zem. 
Obránci by měli být velmi agresivní na míč i hráče.
Tento postup se opakuje během celého cvičení. U třetího obránce by měl hráč po chycení přihrávky naznačit únik s míčem a obejít obránce vpravo či vlevo a zakončit střelou z výskoku. 


Zastav míč

přidáno: 24. 11. 2009 10:00, autor: Tomas Cada   [ aktualizováno 7. 3. 2010 12:37 ]





Cvičení : pro jednotlivce
Potřeby : 1 míč

Popis : Každý hráč vyhazuje svůj míč do vzduchu, nechá dopadnout a chytá co nejníže u podlahy, tedy s co nejnižším odskokem. Při chytání míče musí hráč pokrčit nohy, široce roztáhnout prsty a chytit míč. Důležité je mít správně palce proti míči tj. základní postavení prstů při příjmu přihrávky. Jestliže prsty jsou špatně proti míči, hráči míč padající z velké výšky neudrží a ten jim projde mezi prsty. Čím výše míč hráči vyhodí, tím je cvičení složitější a náročnější. Snažíme se, aby hráči chytali míč skutečně co nejníž.
Odraz míče simuluje tvrdost přihrávky, tedy čím výše tím tvrdší přihrávka.

1-3 of 3